Történelem blog

Ilyen volt számomra 2015

2015. december 30. - Harmat Árpád Péter

Egy blog lehetőség személyes bejegyzések megjelentetésére, még akkor is, ha például történelem témájú az az oldal! Ezúttal saját érzéseimről írok az elmúlt, 2015 -ös esztendő kapcsán.

2015 az őszülés és a házvásárlás éve volt számomra. Voltam boldog és szomorú, tanítottam, oktattam, neveltem, tereltem, szerettem, utáltam és nevettem (sajnos nem túl sokat.) Mindezeken túl: indítottam egy új honlapot (tortenelemcikkek.hu) és elvesztettem egy másikat (tortenelemklub.com). Ja, és lett egy filmes blogom is. (filmworlds.blog.hu) Imádtam a gyerekeimet, imádtam a feleségemet és szerettem a munkámat. Idén kicsit tényleg megőszültem (főleg az utóbbi kettő miatt), és 42 lettem. Aztán az év közepén vettünk egy házat. Költözködtem, hurcolkodtam, cipeltem, dolgoztam rajta (és érte), küszködtem (vele), reméltem (hogy összejön) és örültem (hogy így lett).

Idén lett vagy 400 új Facebook ismerősöm és 1800 újabb tag a blogom FB csoportjában. Írtam vagy száz cikket (kábé), voltam büszke (magamra és a gyerekeimre), szerepeltem a Tv –ben és a rádióban (de szerencsére a hírekben nem). Készítettem tanulmányt magyar várakról (kastélyokról), az oszmánokról, Jány Gusztávról, a barguzini Petőfi-lendáról, a Watergate-botrányról, az iszlámról, az ISIS -ről, a párizsi merényletről, a legújabb Star Warsról, és még sok minden másról! (Idei cikkeim: ITT.)

Hízni és fogyni nem tudtam (törekvés csak az utóbbira volt), rosszabb vagy jobb ember nem lett belőlem. Írattam vagy 150 alkalommal dolgozatot és mindet ki is javítottam (jáájjj), feleltettem, fejemet fogtam (közben), szerveztem vetélkedőket, mondtam beszédeket, avattam emlkétáblá(kat). Idén megittam több száz liternyi kávét (többségét, ugyanazzal az emberrel) és sűrűn hódoltam a pizza istenének is. Utaztam, nyaraltam (csak belföldön a ház miatt), sokat strandoltam (Baján, Mártélyon, Mindszenten, Csongrádon, Makón, Orosházán) és persze gyereket neveltem, velük sokszor együtt nevettem (még többet kellett volna), együtt játszottam, és szerettem (őket). Megnéztem száz filmet, ezer honlapot, tízezer cikket. Vártam bizonyos filmeket és eseményeket. Drukkoltam a magyar foci válogatottnak (ez bejött) és az új Star Wars sikerének (ez nem annyira) Sokat súlyzóztam, egy keveset kocogni jártam (nem vittem túlzásba, amit a mérleg is megerősített), nyáron úsztam, egészségesebb nem lettem (idén sem).

Bosszankodtam (néhány híren), dühöngtem (néhány emberen), mérgelődtem (pár kudarcon). Voltam házibuliban (és leszek is még Szilveszterkor), voltam diszkóban, moziban, színházban, múzeumban. Magántanárkodtam, korrepetáltam, magyaráztam, meséltem, regéltem, szemléltettem, rimánkodtam. Sok ezer órát ültem a gép előtt (nem kellett volna annyit), és 180 órát a buszon (ingázva) Szép is a táj Makó - Vásárhely közt. Segítettem a szüleimet (és ők is engem), szerettem őket, sok száz vacsorát velük elköltöttem. Kiolvastam egy tucat könyvet, több tucat újságot és még több zagyvaságot. Jó év volt (viszonylag), sok emberi érzéssel, gazdag érzelmekkel, szegény pénztárcával és a kelleténél kevesebb nevetéssel. Bár posztomat max 10-en olvassák majd, azért én mindenkinek, rokonoknak, barátoknak, haveroknak, munkatársaknak, ismerősöknek, tanítványoknak, klubtagoknak, olvasóknak, blogger társaknak

Nagyon Boldog és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánok! Sok nevetéssel!

Harmat Árpád Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://tortenelemtanulas.blog.hu/api/trackback/id/tr328211942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vuella 2016.05.26. 21:19:40

Remélem 2016-ban többet fogsz nevetni!
süti beállítások módosítása